úterý 15. května 2012

Má bláznivá maličkost!

 Momentálně mi došlo, že vůbec nevíte, kdo že to vlastně jsem. Takže bych se měla alespoň trochu představit.
Moje pravé jméno je Tereza, což se ale dá poznat z mé přezdívky. Už mi táhne na 16, ale v kolenou mi křupe jako by mi bylo 80. Nic příjemného. Mojí hlavní zábavou jsou knížky, pozemní hokej, muzika a courání se venku s kamarády. Ráda trávím čas s kamarády a nesnáším úklid. Až dostuduji Akademické gymnázium, chtěla bych cestovat. Nejlépe projet celý svět. S tím také souvisí to, že mám velice ráda jazyky. Momentálně se učím angličtinu, francouzštinu a latinu, ale v budoucnu bych chtěla umět plynně ještě španělsky. (Vůbec toho po sobě nechci moc. :) )
Za moji hodně oblíbenou knížku bych označila Někde jinde od Gabrielle Zevinové. Je to zatím sice jediná kniha, kterou jsem od ní četla, ale naprosto jsem si ji zamilovala. A pak je tu tuna dalších knížek, které zbožňuji. Kdybych je měla vypisovat, tak tu budu do zítra. :)
Jelikož předpokládám, že to skoro nikdo nečte, tak vám sem hodím i fotku. Nelekněte se, prosím. :D


Až mě napadne nějaká další bláznivá věc o mě samé, tak vám ji samozřejmě sdělím. :)
P.S. Znovu se omlouvám, že nejsou nové příspěvky, ale vůbec nemám na nic čas. ://

2 komentáře:

  1. jůůů, po škole budeme cestovat spolu! <3 Tedy když se obloukem vyhneme arabským zemím, Severní Korei a dalších ne příliš zajímvaých a už vůbec bezpečných destinací :D

    OdpovědětVymazat
  2. Budeme! <3 Jasné počítám s tím. :))

    OdpovědětVymazat

Jestli byste byli tak hodní a nedrželi se v anonymitě, byla bych vám vděčná! Děkuji. :)